ویژگی های شیکر خوب
نوشته شده توسط : ادمین

اگر به طور جدی در مورد تمرینات خود مشغول هستید و از مکمل ها مانند پودر پروتئین استفاده کرده اید، پس از آن به بهترین بطری شیکر در بازار نیاز خواهید داشت.

 

اینها به یک ظرف معمولی نوشیدنی متفاوتند، زیرا آنها دارای یک صفحه قابل جابجایی هستند، بنابراین شما به راحتی می توانید پودر خود را از بین ببرید، مهر و موم بزرگ، به طوری که شما نوشیدنی خود را در همه جا تکان نخواهید داد، قطعات قابل جدا شدن برای تمیز کردن ساده و مکانیزم مخلوط همه مهم است. یک نوشیدنی صاف و تند

 

قبل از اینکه شما سر را به خرید یک بطری جدید، برخی از جنبه های که باعث می شود خرید شیکر بهتر از آینده وجود دارد. اینجا چیزی است که برای در یک تکان کیفیت نگاه کنید:

 

ویژگی های شیکر پروتئین خوب

مهر و موم خوب - تصور کنید که گرفتن به مجموعه ورزشگاه برای تمرین حماسه، فقط برای باز کردن کیسه خود و پیدا کردن نوشیدنی پروتئین بیش از همه لباس خود را، حوله و کفش پخش. یک بطری نشت یک راه مطمئن برای خراب کردن روز خود را به طوری گرفتن یک بطری با کیفیت خوب این است که نشت و نشت اثبات ضروری است.

قدرتمند - بطری شما نیاز به ایستادن در کیسه ورزشی خود را پرتاب می شود، بر روی زمین کشیده شده و در اطراف ماجراهای تناسب اندام در فضای باز است. به دنبال بطری های جامد و ساخته شده از مواد با کیفیت باشید. سعی کنید از بطری های شیکر ارزان دور بمانید، شما ممکن است پول را به موقع صرفه جویی کنید، اما باید شارژ ارزان شونده را بسیار بیشتر عوض کنید.

مکانیزم اختلاط کارآمد - چند چیز بدتر از یک پروتئین دلپذیری با گلبول از پودر خشک وجود دارد. مکانیسم اختلاط چیزی است که باعث تفاوت بین بافت پروتئین خوشایند و ناخوشایند. مکانیزم اثبات شده مخلوط کردن توپ و دستگاه های متصل به درب بطری برای کمک به شکستن توده پودر.

پاک شوندگی راحت - شما باید قادر به پیاده کردن بطری شیکر شما و تمیز کردن تمام گوشه ها و شکاف های. اگر شما می توانید، و سپس شما را در معرض خطر باکتری ایجاد و بیمار شدن. بنابراین توجه داشته باشید از ساختار و مواد بطری خود را - یک ماشین ظرفشویی بطری امن یک جایزه بزرگ است!

BPA رایگان - BPA یا بیسفنول A، یک ماده شیمیایی صنعتی که در برخی از پلاستیک است. آن شده است به برخی از مشکلات سلامتی مانند فشار خون بالا و اثرات آن بر مغز و غدد پروستات از جنین و کودکان در ارتباط است. BPA کمتر در زندگی خود بهتر بنابراین نگه داشتن یک نگاه برای بطری های که تبلیغ آنها بدون مواد شیمیایی ساخته شده است.

اندازه - هر کس نمی نوشد همان مقدار از قبل و بعد از تمرین مایع به طوری به حساب به اندازه بطری خود را.

گرفتن خوب - بیایید آن روبرو هستند، شما در حال رفتن به خیلی عرق بعد از تمرین تا برای یک بطری با گرفتن احساس خوبی در آن نگاه کنید.

طرح - طراحی فنجان می تواند عامل مهمی در تصمیم برخی افراد باشد. رنگ، بافت، گرافیک و ویژگی های اضافی می توانند بر تصمیم شما اثر بگذارند. حتی بطری های شیکر قابل تنظیم هستند که می توانید برای خودتان ایجاد کنید.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: